Milestone Care Premium
Gdy wsparcie nie może czekać do poniedziałku, Milestone Care Premium zapewnia bezpośredni, spersonalizowany i priorytetowy dostęp do ekspertów z globalnego zespołu wsparcia technicznego Milestone przez całą dobę.
Dostęp do pomocy technicznej 24/7
Rozwiązania do zarządzania sygnałem wizyjnym mają krytyczne znaczenie dla działalności firmy, a niektóre problemy nie mogą czekać do poniedziałku. Dzięki usłudze Care Premium otrzymasz priorytetowe wsparcie i pewność, że krytyczne problemy będą rozwiązywane szybko i przy minimalnych przestojach w działalności.
Bądź pierwszy w kolejce
Usługa Care Premium obejmuje umowę o gwarantowanym poziomie usług z określonym czasem reakcji. Dzięki temu masz pewność, że nie będziesz musiał czekać.
Zminimalizuj potencjalne nieporozumienia, komunikując się z inżynierami pomocy technicznej w preferowanym języku.
W pełni zlokalizowane wsparcie
Jako firma globalna, Milestone może zapewnić wsparcie nie tylko w pobliżu Twojej lokalizacji, ale w większości przypadków również w preferowanym przez Ciebie języku.